El perquè d’aquesta secció

Aquesta secció pot ser que sigui precisament el que hagi originat aquest blog. De sempre que he tingut música al meu voltant (gràcies, papis). Quan vaig començar a tenir una edat, vaig començar a anar a concerts, concerts que es quedaven en la meva memòria, i en les quatre fotos cutres que feia de l’esdeveniment.

With the advent of Facebook, no em pregunteu per què, vaig començar a compartir les fotos dels concerts. Suposo que és per què, d’alguna manera, és el més personal que volia compartir en semi-obert. He trobat apropiat fer aquest post perquè l’evolució que he seguit, des del 2010, és ben curiosa. A més de començar a viatjar a l’estranger (si la montaña no va a Mahoma…), els títols dels primers àlbums eren d’allò més genèrics. De mica en mica, però, vaig començar a posar títols que, d’alguna manera, resumien les meves sensacions de durant i després dels concerts. Aquests títols, de mica en mica es van anar ampliant prenent forma de petites descripcions xorres en comentaris als àlbums que, a dia d’avui, han evolucionat i pres la forma de, no diria crítiques, sinó cròniques ben personals que, ves per on, sembla que són força entretingudes. D’aquí que els amics (gens objectius hehe), m’animessin a posar-les en públic. And here I am!

Si bé he anat a força concerts i en tinc força més en perspectiva, no em comprometo a escriure’n la crònica de tots ells, però sí d’aquells que realment m’arribin a dins i em diguin alguna cosa, que espero i desitjo que siguin gairebé tots. Així mateix, tampoc no vaig compartir àlbums de tots els concerts a Facebook, només d’aquells en què, sense pensar-ho massa, agafava la càmera.

Aquí una llista dels àlbums de fotos a ca’n Zuckerberg, amb cròniques ben flimsy, fins el dia que el capoll va donar pas a la flor.

Leave a Reply

