Pentatonix per a un cangureig

Que als Suárez ens va la marxa, i si és concertil encara més, no és un secret. Així doncs, el passat 22/6 acompanyava la meva cosina Maria a veure Pentatonix.

pentatonix collage

Quina sorpresa la meva quan vaig veure que, bo i arribant a quarts de sis de la tarda, la cua ja feia la volta al carrer de Razzmatazz, recinte al que havia passat el concert després de, suposo, no vendre suficients entrades per al Sant Jordi Club. Crec que Pentatonix ja va venir l’any passat, per la qual cosa, tot tenia sentit. Sigui com sigui, tot de teens, com la meva cosina i un parell d’ex-alumnes meus de l’acadèmia que em van aturar per saludar, estaven allà reunits, ja sense escola, esperant per veure aquest grup d’a cappella.

Y aquí viene mi main complaint, queridos teens: si véns a veure un grup a cappella: per què no calles o cantes a un volum raonable??? Efectivament, ma cosina (que sí que sabe) i jo vam haver de suportar com les de darrera es desganyitaven una cosa bàrbara berreando les cançons mentre de tant en tant deien “yo no entiendo cómo puede venir la gente a un concierto y no cantar las canciones”. Cantar se pueden cantar; chillar para hacerse notar es otra cosa.

El concert no va estar malament, tot i que de tot el grup, per mi només n’hi ha un parell (fins a cert punt, Kevin Olusola i, sobretot, Mitch Grassi) amb el carisma suficient per a un grup d’aquesta mena. No em posaré ara a fer-ne una review exhaustiva perquè tampoc és el meu objectiu i tampoc no conec Pentatonix prou com per posar-m’hi. Només em falta dir que Pentatonix és un grup per escoltar en disc, i que tot i que ho fan però que molt bé live i tenen un repertori d’allò més entretingut, un Razz no és el recinte més apropiat per a un grup així i els membres individualment necessiten una mica de feina en matèria de presència escènica.

P.S.: Els teloners, dels quals no recordo el nom, no ho van fer pas malament i eren un matrimoni d’allò més cuqui. Ella tenia molt bona veu.

Galeria de fotos.

Leave a Reply

