Alguna cosa així com síndrome d’abstinència

Fa cosa d’uns dies em notava inquieta, com que em faltava alguna cosa, no sabia com explicar-ho. Fins que hi vaig caure: feia un mes que no anava a un concert. Un mes. 30 dies. Quatre setmanes. Oh my. Si bé és veritat que quan he hagut d’anar a més d’un concert a la setmana o quan vaig a festivals acabo per preguntar-me per què coi m’he comprat l’entrada sense tenir en compte els factors workload o cansament – sobretot pel que fa a festivals -, mai abans havia sentit aquesta mena d’ànsia per haver estat “tant” de temps sense trepitjar un recinte amb ple de gent i on el volum adequat de la música, juntament amb la interpretació  (que no només toquen i prou) d’una banda fa que em el meu cervell secreti vés a saber què que em manté viva i amb energia durant uns dies. Sense deixar de banda la raó “un concert més a la butxaca, una experiència més sobre la qual construir una història de vida”.

També és veritat que a vegades et compres una entrada i quan arriba el dia, et preguntes: realment em ve de gust ara? O potser tens aquell pla B amb els amics ‘x’ que fins i tot et ve més de gust. Gran pua això de les entrades megaanticipades: jo què sé si el 5/2/17 podré anar a veure els Bastille, malgrat tenir-ne ja l’entrada: O si, per contra, em vindrà més de gust quedar-me a casa fent macramé.

upcoming concerts

Sigui com sigui, fins a l’octubre no tinc cap entrada en ferm (en Rufus Wainwright m’espera once again) i després tinc els 20 anys de Placebo, un dels meus all-time faves amb diferència, a Antwerp (Jarrrrllll) i l’abans esmentat concert de Bastille l’any en què en faré 37. I encara m’he de mirar què fer amb el festival de Músiques Sensibles. La resta són tot de “si no tinc res més a fer/si no tinc classe/si algú em diu d’anar-hi/si hi vaig com a membre de premsa, doncs m’hi deixaré caure”. Però si a algú li ve de gust anar acompanyat a algun esdeveniment musical i no té amb qui anar-hi, sapigueu que mi no em costa res fer d’acompanyant. Just saying.

Leave a Reply

