Notícia sobre el Festival del Mil·leni

mil%c2%b7leni

Fa un parell de dies em van demanar que fes l’article sobre el cartell d’enguany del Festival del Mil·leni, a la qual cosa hi vaig accedir, tot i que amb mixed feelings. Per què? Bàsicament pel que diré ara i que no vaig poder dir en l’article de marres: la gent de comunicació del Festival s’ho munta bastant malament, imo. Malgrat seguir-los a Twitter i tenir-ne les notificacions activades, no hi ha any que se m’escapi (o se’ls escapi) algun anunci. D’altra banda, aquest any (i no és novetat, ho porten fent des de la secula seculorum), anuncien el gran cartelaco i la posada a la venda de la majoria d’entrades el 14 de novembre quan el concert de Lianne La Havas, per exemple, ja es va celebrar el dia 3 del mateix mes. ¿Tú te enteraste? Yo tampoco. I així, cada any, per la qual cosa m’he trobat més d’una i de dues vegades (porta ja 18 edicions!) amb aquell concert que diries “ai, em faria gràcia anar-hi” i, en lloc d’això, m’he hagut de dir “el meu goç en un poç”.

D’altra banda, no és un festival econòmic ni molt menys, amb repeticions de line-up que ja cansen – per què enganyar-nos – , i per acabar-ho d’adobar, molts dels concerts se solen celebrar al Palau de la Música, que serà un edifici de lo más espectacular i tot el que tu vulguis, però que si trigues a comprar l’entrada i no trobes platea, cagada l’has per tema visibilitat.

En  fi, que si se’m demana que escrigui sobre el Festival del Mil·leni, com a bona nena que sóc (o faig veure), ho faig, però que no és un Festival que sigui dels meus preferits, ni molt menys.

Leave a Reply

